U kunt uw bestelling zelf bij ons ophalen, of laten bezorgen via PostNL of DPD. Wanneer u kiest voor bezorgen van uw bestelling, dan kunt u uw bestelling online volgens via Track & Trace. We houden u graag op de hoogte:

De bestelling

U ontvangt de orderbevestiging per e-mail op het door u opgegeven e-mailadres.

De verzending

U ontvangt de verzendbevestiging per e-mail. Nadat het pakket ons distributiecentrum verlaten heeft, kunt u het volgen via uw PostNL-trackingcode op de website van PostNL. (www.tracktrace.nl). U vindt deze code in de verzendbevestiging. PostNL parcelshop zoeken.

Wij verzenden ook via DPD Nederland. U kunt uw pakket volgen op https://www.dpd.com/nl. (hier kunt u ook de parcelshops vinden)
DPD Belgie pakket volgen: https://www.dpd.com/be_particulieren

Bezorging en niet thuis zijn
U ontvangt de tijdsinterval per e-amil zodat u precies weet hoe laat de postbode bij u langskomt. De postbode kan uw product bij de buren afgeven of bij een parelshop. U kunt ook zelf contact opnemen met de bezorger. De postbode laat altijd een berichtje achter als ze zijn langs geweest.

DPD Nederland: Telefoon 0900-3734663
Ze zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur. €0,50 per gesprek.

DPD Belgie: Telefoon 070 – 246 002

PostNL: Telefoon  0900-0570 (€0,45 per minuut)

Voorraad
Reiswieg.nl heeft het product altijd op voorraad of de levertijd staat erbij.

Verzendkosten
Alle producten bij “Koop” zijn inclusief verzendkosten.

Vragen?

U kunt ons dagelijks telefonisch bereiken op 020-8455128 of 06-51157222, en per e-mail via: klantenservice@reiswieg.nl. U kunt ook het contactformulier invullen.