vragen, suggesties of klachten?
Bij Reiswieg.nl staat persoonlijke aandacht altijd voorop. Hier kunt u contact met ons opnemen wanneer u een vraag, klacht of zelfs een leuke suggestie voor ons heeft. Laat hier uw bericht achter en u kunt al binnen 1 uur een reactie van ons verwachten. Mail ons op klantenservice@reiswieg.nl.
Heeft u een klacht? Dat vinden wij natuurlijk erg spijtig. Uw tevredenheid is onze nummer 1 prioriteit. Wanneer u een klacht indient doen wij er alles aan om deze binnen 10 dagen inhoudelijk af te handelen. Bij klachten kunt u ons het beste direct contacteren via dit contactformulier. Ook kunt u de klacht indienen bij de geschillencommissie of bij de ongeschillenbeslechting van de Europese commissie.
Openingstijden
Onze klantenservice is bereikbaar tijdens de volgende openingstijden:
Maandag
09.00 – 17:00 uurDinsdag
09.00 – 17:00 uurWoensdag
09.00 – 17:00 uurDonderdag
09.00 – 17:00 uurVrijdag
09.00 – 17:00 uurZaterdag
09.00 – 17:00 uurZondag
09.00 – 17:00 uur
U kunt ons dagelijks telefonisch bereiken op 020 845 51 28 of 06-51157222, en per e-mail via: klantenservice@reiswieg.nl. U kunt ook het contactformulier invullen.
Contactgegevens
Het hoofdkantoor van Reiswieg.nl staat in Amsterdam. Hier kunt u tevens alle producten afhalen voor huur en koop. Als u per post gaat terugzenden dient u de producten hierheen te zenden
Reiswieg.nl
Nijenburg 73
1081 GE Amsterdam
Telefoon 020 845 51 28
KvK-nummer: KvK Amsterdam 34345178
BTW-nummer: NL001702537B39
Rekeningnummer IBAN: NL92ABNA0422666025