vragen, suggesties of klachten?

Bij Reiswieg.nl staat persoonlijke aandacht altijd voorop. Hier kunt u contact met ons opnemen wanneer u een vraag, klacht of zelfs een leuke suggestie voor ons heeft. Laat hier uw bericht achter en u kunt al binnen 1 uur een reactie van ons verwachten. Mail ons op klantenservice@reiswieg.nl.

Heeft u een klacht? Dat vinden wij natuurlijk erg spijtig. Uw tevredenheid is onze nummer 1 prioriteit. Wanneer u een klacht indient doen wij er alles aan om deze binnen 10 dagen inhoudelijk af te handelen. Bij klachten kunt u ons het beste direct contacteren via dit contactformulier. Ook kunt u de klacht indienen bij de geschillencommissie of bij de ongeschillenbeslechting van de Europese commissie.

Contactformulier

Contactaanvraag

Openingstijden

Onze klantenservice is bereikbaar tijdens de volgende openingstijden:

  • Maandag

    09.00 – 17:00 uur
  • Dinsdag

    09.00 – 17:00 uur
  • Woensdag

    09.00 – 17:00 uur
  • Donderdag

    09.00 – 17:00 uur
  • Vrijdag

    09.00 – 17:00 uur
  • Zaterdag

    09.00 – 17:00 uur
  • Zondag

    09.00 – 17:00 uur

U kunt ons dagelijks telefonisch bereiken op 020 845 51 28 of 06-51157222, en per e-mail via: klantenservice@reiswieg.nl. U kunt ook het contactformulier invullen.

Contactgegevens

Het hoofdkantoor van Reiswieg.nl staat in Amsterdam. Hier kunt u tevens alle producten afhalen voor huur en koop. Als u per post gaat terugzenden dient u de producten hierheen te zenden

Reiswieg.nl

Nijenburg 73

1081 GE Amsterdam

Telefoon 020 845 51 28

KvK-nummer: KvK Amsterdam 34345178

BTW-nummer: NL001702537B39

Rekeningnummer IBAN: NL92ABNA0422666025