Het bestellen in onze webshop proberen we zo gemakkelijk mogelijk te maken. We leggen het bestelproces uit in een paar eenvoudige stappen.

Stap 1: huren of kopen?

Wanneer u een reiswieg of ander product wilt huren of kopen, dient u eerst uw keuze te maken. Via https://www.reiswieg.nl/bestellen/huren vindt u alle producten die wij verhuren. Via https://www.reiswieg.nl/bestellen/kopen vindt u alle producten die wij verkopen. Aan de linkerzijde ziet u de productcategorieën waaruit u kunt kiezen.

Stap 2: product selecteren

Selecteer het product in onze webshop door op de knop Bestellen te klikken.

  • Als u een product koopt, dan hoeft u alleen nog te kiezen of u het product op wilt halen bij Reiswieg.nl of wilt laten bezorgen via PostNL of DPD.
  • Wilt u een product huren, dan hebben we wat meer informatie van u nodig. Denk aan de begindatum, of u een diefstalverzekering wilt, of u een onderstel wilt huren en bijvoorbeeld of u een extra matrasje wilt meebestellen. We rekenen voor verhuur altijd € 50 borg, deze is al standaard geselecteerd. Ook hebben we uw IBAN-rekeningnummer en de naam die bij dit rekeningnummer hoort nodig: hier storten we de borg weer op terug nadat u het gehuurde weer in goede staat hebt terugbezorgd. Tot slot kiest u de plaats waar u het te huren product wilt ophalen. Natuurlijk kunt u de bestelling ook op thuis laten bezorgen door PostNL of DPD of een ander adres.

Stap 3: uw winkelwagentje

Als u een product hebt gekozen (huur of verkoop) dan komt dit in uw winkelwagentje. Rechtsboven op de pagina is uw winkelwagentje altijd te raadplegen. In het menu rechtsboven kunt u ook op het winkelwagentje klikken en daarnaast ziet u de optie ‘Afrekenen‘. U kunt meer producten toevoegen door stap 1 en 2 te herhalen. Bent u klaar met bestellen? Dan gaat u naar stap 4 om af te rekenen.

Stap 4: afrekenen

Als u klaar bent met bestellen, dan klikt u rechtsboven op Afrekenen. U komt dan op onze afrekenpagina, waar u allereerst de factuur-adresgegevens  invult. De velden met een rood sterretje zijn verplicht. Wilt u dat uw bestelling op een ander adres wordt bezorgd, dan haalt u het vinkje weg voor ‘. Klik op de knop Verder om door te gaan.

Stap 5: betaalmethode kiezen

Er moet uiteindelijk ook betaald worden, het is niet anders. U hebt de keuze uit drie opties: Online betalen via iDeal, Mr Cash, Sofort, betalen via een overschrijving, creditcard en betalen onder rembours (Cash on Delivery). Betalen via iDeal, Mr Cash, Sofort, creditcard of via een overboeking kost u niets extra, wilt u betalen aan de postbode (rembours), dan komt er 25 euro extra bij. Dit wordt op de uiteindelijk factuur netjes vermeld. Het wijst zich allemaal vanzelf, wilt u toch nog meer informatie over de betaalopties, kijk dan op deze pagina. Hebt u de betaalmethode gekozen? Plaats dan een vinkje bij Ik heb de Huur- en inkoopvoorwaarden Reiswieg.nl gelezen en ga hiermee akkoord om aan te geven dat u de huur- en/of inkoopvoorwaarden gelezen hebt en ermee akkoord gaat. U kunt hier bovendien nog eventuele opmerkingen plaatsen. Maar mocht u vragen hebben, dan kunt u ons ook altijd bellen natuurlijk! Klik daarna weer op de knop verder.

Stap 6: bestelling bevestigen

U krijgt nu ter controle nog een overzicht van uw bestelling te zien. Controleer alles goed.

  • Hebt u gekozen voor onder rembours, dan klikt u op de knop Bevestig bestelling om de bestelling af te ronden.
  • Hebt u de optie betalen met iDeal gekozen, dan selecteert u hier uw bank en klikt u op de knop Bevestig bestelling om de bestelling af te ronden. U gaat dan naar uw eigen vertrouwde internetbankieren-omgeving.
  • Hebt u gekozen voor betalen via overschrijving, dan ziet u onze bankgegevens. U krijgt deze gegevens overigens ook nog in de bevestigingsmail te zien. Klik op de knop Bevestig bestelling om de bestelling af te ronden.

 

U kunt ons dagelijks telefonisch bereiken op 020-8455128 of 06-51157222, en per e-mail via: klantenservice@reiswieg.nl. U kunt ook het contactformulier invullen.